Imate li pitanja? ! Mi imamo odgovore.
Ja sam dizajner ili umjetnik
Postoje tri plana pretplate s različitim naknadama, tako da možete odabrati ono što najbolje odgovara vašem poslovanju. Provjerite naše planovi pretplate !
Dostavu obavljaju sami dizajneri. Dizajner također bira način dostave kao i cijenu. Nakon izvršene narudžbe, prodavatelj je odgovoran za isporuku narudžbe u roku koji je definirao.
Plaćanja se vrše na tjednoj bazi, ili drugim riječima, svaki tjedan vam se plaća za proizvode koje ste prodali prethodni tjedan.
Ne, ne morate biti Hrvati da biste prodavali na Loklu! Ne ograničavamo nacionalnost ili državu prebivališta sve dok ispunjavate ostale zahtjeve.
Za početak prodaje morate ispuniti svoj profil dizajnera i učitati svoje proizvode. Jednostavno kao to!
Za prodaju na Loklu ne morate fizički potpisati tradicionalni ugovor. Umjesto toga, prihvaćanjem Loklovih uvjeta i odredbi tijekom registracije, zapravo ulazite u obvezujući ugovor s Loklom. Ovo digitalno prihvaćanje služi kao vaš elektronički potpis i označava da se slažete pridržavati se svih pravila, politika i obveza navedenih u uvjetima i odredbama. Ovaj proces pojednostavljuje ugovorni sporazum, čineći ga prikladnijim i učinkovitijim i za prodavače i za Lokl, dok istovremeno osigurava ispunjavanje svih zakonskih zahtjeva.
Lokl je platforma za male dizajnere koji proizvode vlastite proizvode. Ne prihvaćamo proizvode masovne proizvodnje, kršenje autorskih prava niti digitalne proizvode generirane umjetnom inteligencijom. Ako želite prodavati na Loklu, trebate imati pravni subjekt (LLC, DOO, OBRT ili ekvivalent u vašoj zemlji), a također morate imati otvoren bankovni račun za sav novac koji ćete primiti. Dizajner bi trebao moći poslati svoje proizvode nakon što primi narudžbu.
Na našoj web stranici imamo obrazac za podnošenje na kojem možete podijeliti svoj portfelj i kratak opis sebe i svog rada. Naš tim pažljivo pregledava svaku prijavu i kontaktirat će vas ako smatramo da vaše umjetničko djelo odgovara našoj platformi.
Da, trebali biste imati pravni subjekt (LLC, JDOO, DOO, OBRT ili ekvivalent u vašoj zemlji). Ako imate pitanja o ispunjavanju uvjeta, slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo to riješiti umjesto vas!
Da, možete, imamo opciju za prodaju digitalne umjetnosti i proizvoda. Sve dok su izvorna djela i nisu generirana umjetnom inteligencijom, možete prodavati svoja digitalna umjetnička djela, fotografije, dizajne, knjige itd.
Proces registracije je jednostavan. Prijavljujete se kao umjetnik i dobivate recenziju Lokl tima. Ako je vaš profil u skladu s Lokl uvjetima i odredbama, vaša će prijava biti prihvaćena. Nakon toga postavite svoj profil, postavite proizvode i počnite s prodajom!
Vraćene narudžbe i povrat novca pregledava sam dizajner i Lokl tim.
Kupac treba ispuniti zahtjev za povrat u svom profilu kupca. Kupac treba predočiti razlog i dokaz za navedeni razlog povrata. Nakon što dizajner pregleda razlog povrata i dokaz, može se odobriti povrat novca Lokl tima. O detaljima procesa povrata i povrata novca raspravlja se na temelju svakog pojedinačnog slučaja.
Ako kupac nije registriran, ovdje može kontaktirati naš tim za podršku radi povrata i povrata novca .

Ja sam kupac
Status svoje narudžbe možete pregledati na ploči računa, tamo se narudžba može označiti kao otpremljena i čak može sadržavati broj za praćenje. Ako je prošlo predugo, a niste primili narudžbu ili obavijest da je poslana, slobodno nas kontaktirajte ovdje.
Podrijetlo pošiljke proizvoda prodavatelj navodi na svakom pojedinom proizvodu. Svaki prodavatelj može slati s druge lokacije ovisno o svom podrijetlu i mjestu poslovanja.
Naravno da možete ako ste mali dizajner koji proizvodi vlastite proizvode. Ne prihvaćamo proizvode masovne proizvodnje, ispis na zahtjev niti digitalne proizvode generirane umjetnom inteligencijom. Ako želite prodavati na Loklu, trebate imati pravni subjekt (LLC, DOO, OBRT ili ekvivalent u vašoj zemlji), a također morate imati otvoren bankovni račun za sav novac koji ćete primiti. Dizajner bi trebao moći poslati svoje proizvode nakon što primi narudžbu.
Na našoj web stranici imamo obrazac za podnošenje na kojem možete podijeliti svoj portfelj i kratak opis sebe i svog rada. Naš tim pažljivo pregledava svaku prijavu i kontaktirat će vas ako smatramo da vaše umjetničko djelo odgovara našoj platformi.
Kao Lokl dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da umjetnici i obrtnici na platformi pruže dobru kvalitetu usluga i proizvoda pomoću naših metoda odabira. Ipak, istina je da izrađeni proizvodi mogu imati neke varijabilnosti u pogledu kvalitete. Ako smatrate da proizvod koji ste primili ne zadovoljava standarde koje prodavač obećava, možete nas kontaktirati kako bismo riješili problem. Istraga se može pokrenuti ako postoji razlog za sumnju na namjerno nekvalitetno ili lažno oglašavanje.
Povrat narudžbe i povrat novca pregledava sam dizajner zajedno s timom Lokla.
Zahtjev za povrat trebate ispuniti u svom profilu kupca. Trebate predočiti razlog i dokaz za navedeni razlog povrata. Nakon što dizajner pregleda razlog povrata i dokaz, Lokl tim može odobriti povrat novca. O detaljima procesa povrata i povrata novca raspravlja se na temelju svakog pojedinačnog slučaja. Dakle, ako i dizajner i Lokl tim ne smatraju da je razlog povrata valjan, povrat i povrat novca mogu se odbiti.
Ako niste registrirani kupac, ovdje možete kontaktirati naš tim za podršku radi povrata i povrata novca .
Svaki proizvod šalje dizajner koji proizvodi proizvod. Ne šalju se iz velikog skladišta već sami dizajneri. Svaki dizajner ima određenu cijenu dostave koja je navedena na stranici proizvoda i profilu dizajnera. Zato možete pronaći više artikala za otpremu u svom ukupnom iznosu ako kupujete od više od jednog dizajnera u isto vrijeme.
Prihvaćamo bilo koju od sljedećih kreditnih i debitnih kartica: Visa, Mastercard, American Express i Diners Club. Nažalost, nismo u mogućnosti prihvatiti bankovne prijenose ili plaćanje pouzećem iz sigurnosnih i poreznih razloga.
Većina dizajnera isporučuje izvan Hrvatske. Na svakoj stranici proizvoda, kao i na stranici dizajnera možete saznati kamo se dostavlja i koje su cijene dostave.
Ako se povrat odobri, novac će biti poslan nakon što se proizvod vrati dizajneru. Bit ćete obaviješteni kada je proizvod koji ste vratili isporučen i kada je zaostala uplata izvršena. Ne možemo obećati određeno vrijeme povrata jer ono ovisi o procesu povratne pošiljke i bankovne transakcije, ali bit ćemo transparentni u vezi s postupkom i informirati vas o svakom koraku.

Još uvijek imate pitanja?
Slobodno nas kontaktirajte na [email protected] ili na stranici Kontaktirajte nas . Rado ćemo zakazati poziv i razgovarati o tome koja je najbolja opcija za vas!
Trebate li podršku?
Ako imate problema sa svojom narudžbom, obratite se našoj korisničkoj podršci. Ovdje smo da pomognemo (: